VIDEOBLOG (Jan Handl)

Vše o videoobsahu na internetu... a samozřejmě i autorská videa... videovtipy... trailery...
 

Videa o krádežích aut byla reklamou, mají Grand Prix

Podivná videa na serveru YouTube zachycující noční krádeže aut za pomoci elektrického paralyzéru, záchodového zvonu či análního vzrušovadla byla ve skutečnosti reklamou pojišťovny Direct. Agentura Mark/BBDO si za ně koncem minulého týdne odnesla Grand Prix z Mezinárodního festivalu reklamy Red Apple v Moskvě.

Videa, na nichž se navzájem natáčeli mladíci otevírající během několika vteřin cizí auta prostřednictvím různých propriet, vzbudila živou diskusi na několika zpravodajských serverech a podle Mark/BBDO je na internetu zhlédlo za první měsíc 1,5 milionu návštěvníků. „V Česku je pojištěno proti krádeži pouze 20 procent automobilů. Naším cílem bylo vzbudit zájem o tuto problematiku. V první fázi kampaně jsme proto umístili na servery youtube.com a stream.cz pět videí, kde jsme ukazovali, jak jednoduše a rychle lze ukrást auto. V druhé fázi jsme videa na internetu podepsali značkou Direct a doručili tak sdělení k divákům,“ uvedl pro LN ředitel Mark/BBDO Petr Topinka. Idejí kampaně podle něj bylo, že je snadné auto ukrást, ale ještě snadnější nechat je pojistit.

Další ocenění získala Mark/BBDO v Moskvě za kampaně pro klienty Vodafone a Wrigley.

Moskevský festival probíhal od 22. do 26. září a jeho osmnáctý ročník byl pro české agentury poměrně úspěšný: kromě Mark/BBDO na něm sbíraly ocenění také agentury Young & Rubicam Prague, která si odvezla ceny za dvě první, dvě druhá a sérii čtyř třetích míst, McCann-Erickson Prague se dvěma prvními a dvěma třetími místy a Ogilvy & Mather s jedním třetím místem.

Téměř současně, ve dnech 25. a 26. září, se konal i další východoevropský reklamní festival: Golden Hammer v lotyšské Rize. Také na něm bodovaly kampaně výše zmíněných agentur: Mark/BBDO a Young & Rubicam na něm získaly po zlatě a stříbru, stříbrné ceny si odvezly také agentury McCann-Erickson Prague a Euro RSCG Prague. „V poslední době se nejvíc zajímavých věcí objevuje mezi integrovanými kampaněmi, které se už nesnaží adaptovat jeden výchozí nápad a jednu myšlenku do všech druhů médií, ale jsou obsahově bohatší a snaží se buď využít nová média, nebo se klasického média zmocnit netradiční cestou,“ řekl LN Daniel Růžička, kreativní ředitel Young & Rubicam Prague, který zasedl v porotě festivalu Golden Hammer.


Zdroj: Lidovky.cz



01.10.2008 15:12:14 |
stálý odkaz

Komentáře

0 komentářů:

přidat komentář
<< úvod

 

© 2008 Jan Handl


ODKAZY: Cestovatelský video blog  BAZHAR.blog  Web-Design BLOG  O všem i ničem  DJ Josef Průša  Všední blog Tomáše Jelínka  Hrouda: Sakra, chci účinnější inzeráty  Překladatel reklamštiny

  optimalizace PageRank.cz
TXT.cz
HLEDAT | UPOZORNIT
Vytvořit blog | Přihlásit se